HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

10 år sedan!

Kategori: Allmänt

Idag är det Alexanders dag, han fyller 10 år. Helt sjukt galet att det är 10 år sedan jag fick min första pojk.

Alexander för mig är en pojke som är så oerhört förståndig och har varit så lätt ända sedan han föddes. Ett mirakel barn.
Han har alltid varit så glad och sänt ut positiv energi till alla.
Han hjälper andra och folk har lätt för att fatta tycke för honom.
Under dem här åren är det sällan som jag sett Alexander arg eller trotsig. Men när han väl blir arg så är det ordentligt.
Han är en omtyckt storebror till Felix och många mindre barn ser upp till honom. Det är sällan det varit syskon bråk mellan Felix och Alexander.
Han är duktig i skolan och lär sig otroligt fort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: