HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

5 Februari

Kategori: Allmänt

Blogga är visst inte mitt kall i livet......
Men idag har ja lite ja vill spara i bloggen. So here i go....
 
Träningen har jag inte lyckats komma nånvart med. Sjukdom, lathet och vardag med bebis som vill vara nära har stoppat dem planerna. Men jag har tid det kommer när det kommer. Det är skönt att bara njuta av att vara hemma tycker jag. Dagarna går fort förbi.
 
Försöker knipa på men ja är nog värdelös på det. Fattar inte hur man gör. Nåt som rör sig där nere när jag koncentrerar mig, men inte vet jag om det är rätt. 
 
Har börjat ta en dryck som heter Vital Superfruit: Egenskaper Naturlig och djupverkande för långsiktig skönhet och välbefinnande. 100% RAWFOOD ger det bästa från naturen. Kallpressade och högkoncentrerade superfrukter och superbär som gör produktens smak helt unik!  Gojibär och granatäpple ger kroppen viktiga antioxidanter. Ginseng bidrar till att skydda kroppens celler och är liksom Maca är en källa till energi. Lakritsrot finns för att stötta en välfungerande matsmältning. Svarta vinbär hjälper till att bevara huden fräsch och sund och alfalfa används mot spröda naglar och för hårets livskraft*.
 

Gojibär (Goji

Innehåller mycket antioxidanter. Skyddar cellerna mot fria radikaler. Ökar den antioxidanta kapaciteten I kroppen.

Alfalfa

Bidrar till hårets vitalitet. Användbart vid sprucka naglar. Hjälper till håret och naglarnas hälsa. 

Granatäpple (Pomegranate)

Har mycket antioxidanter. Stöttar immunförsvaret.

Ginseng

Bidrar till att skydda kroppens celler.

Maca

Källa till energi/ Stöttar fysisk och mental förmåga

Lakritsrot

Bidrar till en sund matsmältning

Svarta vinbär (Black currant)

Bidrar till hälsosam hud och att bevara huden sund.

Skyddar kroppens celler. Stärker immunförsvaret.

 

 

 

Låter toppen får se om man känner sig så med.

Förra veckan och denna helg har vi iaf varit sjuka om vartannat allihopa. Vincent är fortfarande förskyld lite hostig, dock ingen feber, äter iaf varje timme men har svårt för att somna in. Så synd om honom jag försöker underlätta för honom så mkt det går. Dock är ja trött och små förskyld själv och känner mig som en dålig mamma gentemot de andra barnen. Härom dagen orkade jag inte gå upp och väcka dem till skolan, jag glömde bort läxor och hade ingen ork att köra dem på träning. Det är oacceptabelt inte likt mig och samvetet går på högvarv. Tomas hade jour annars är han en ängel på att hjälpa till. Så förra veckan och helgen har jag i stort sett varit ensamstående med sjuka barn, bebis och mig själv. Men vi överlevde. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: