HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Upp å hoppa!

Kategori: Allmänt

Vakande 9.30 idag, låg kvar i sängen och kollade på Rambo trilogin tillsammans med bästa. Till frukost blev det Helnöt mjälkchoklad ; ) dä ni!!!! Klockan 11.00 ringde det på dörren, eftersom vi inte var uppstigna redan då blev vi lite nervösa, men det var bara pappa som kom med ved till oss och soppade gången åt oss, tack daddy!!! Dock fnyste han lite åt oss att vi inte hade gått upp än....
Klockan är nu 11.40, Tomas springer, men ja ligger fortfarande i sängen, det är lyx det för mig.
Nä jag ska snart ta tag i dagen oxå. Äta något vettigare och sedan träna.
Ikväll blir det en tur till "Schwabbe", hon och jag ska nog ta oss en liten jäkel eller bara ha lite vinmys eller kanske gå till stadshotellet där har dem: Gå 2 betala för 1!!!!! Man vet aldrig när vi kommer ihop oss!

Ha det gott alla härliga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: