HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

This is what I made of...!

Kategori: Allmänt

Har tränat nu i två veckor varannan dag på Silverhälsan, jävligt gött om jag får uttrycka mig så! Älskar att svettas på det här viset!
Lite tråkigt dock de senaste gångerna har det varit för mkt folk där, då blir inte träningen som planerad eftersom man får vänta på visa saker lr hoppa över dem. Men men på gymmet har jag varit och skall fortsätta!

Idag är det bästa dagen. Dock har älsklingen jour så vi får hålla oss på hemmaplan. Glömde bort det i tisdags och bokade en bio i Västervik med tanken att gå på restaurang efteråt. Men fick avboka så istället blir det hemma mys med film och god mat. Inte så pjåkigt det ska ni veta.!!!

Kommentarer

  • Anne säger:

    Där tränar vi också, har dock aldrig sett dig där?
    Silverdalshälsan är bra och trevligt folk med :)

    Svar: Började efter nyår!!! = )
    Frida

    2013-01-11 | 19:31:33
    Bloggadress: http://trasdockan.blogg.se
  • Madeleine säger:

    sv: Jag med :) Så lätt blir du inte av med mig, haha!
    Planen gick inte som tänkt men det löste sig under andra omständigheter som var minst lika bra ^^

    2013-01-12 | 10:29:47
    Bloggadress: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: