HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Rakt på sak!

Kategori: Allmänt

Som ni förstår i andra inlägget så har jag fått missfall. Förra veckan var vi super lyckliga, då testet visade positivt 5:e veckan. Inatt vakande jag av att det forsade blod. Missfall! Mindre lycklig men jag skäms inte för det och visst det var i tidigt skede, men faan vad man under dessa dagar hunnit tänka efter en massa om barn och föräldraledighet och en massa annat. Så att man är hemma från jobb idag Älskling och jag känns som en piss i havet när sånt här händer.

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Men vännen, vad tråkigt att höra!! Hoppas ni repar er snart, förstår att det är jättejobbigt! Tänker på er! Kramar

    2013-01-21 | 18:39:26

Kommentera inlägget här: