HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Bikini Fit!

Kategori: Allmänt

Morgonen började med en Skräckis i sängen, med godis som frukost!
Sedan bar det iväg för Tomas på en löparrunda. Jag var inte sämre utan tog fram boken Bodylicious och gjorde:
* Burpress
* Sumokick
* Explosiva utfallshopp
* Bergsklättraren
* Triceps - Dips
* T-pushups

6 övningar på 15 minuter som tar kål på en. Och träningsvärken är total!!!! Sedan bär det av till träningshuset för lite styrka och kondition. Men först måste jag bara ta mig i kragen och äta något vettigt idag, "Smuttie" får det bli!!!!

Igår hade vi trevligt besök av Tomas bror och sambo, Tomas stod för maten. Flygande Tomas (Jakob) och Negerbollar till efterrätt.

Någon som vill köpa hus i Storebro vårat är till salu!!!

Vi är inne i en intensiv period här planeras flytt och barn. Men så är livet med mig, intensivt men på ett bra sett till största del,
I HOPE!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: