HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Rört på fläsket!

Kategori: Allmänt

Klockan är halv elva och jag har redan varit och tränat, gött!
Helt själv var jag oxå ännu mer gött!
Nu ska jag äta kvarg med hallon å blåbär och bara slappa i soffan. Kanske ska ta mig en film!
Lite besviken över att jag inte ser så mkt resultat på kroppen, vill ju inte gå ner i vikt utan bli fastare vid rumpa och lår framförallt. Tycker jag tränar hårt, svettas, känner av och jag gör det en timme varannan dag. Men men bara att fortsätta kämpa på, jag tycker ju det är skönt och känner mig stolt efteråt, det är viktigast just nu!

Kommentarer

  • EgoElin säger:

    Då misste du mig precis, jag åkte därifrån strax efter 9!

    Svar: Synd! Mötte din mamma där = )!
    Frida

    2013-02-21 | 13:19:43

Kommentera inlägget här: