HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Pumpat Musklerna!

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på 09.00 för att åka och träna vid tio-tiden. Men vakande vi 08.00, så jag var redan å tränade 09.00.
Där träffade jag bästa EgoElin. Härligt att träna där å se alla de fina Silverdals borna, man är som en enda familj där, alla känner alla och pratar på även om man egentligen bara vet vem personen är och vilken familj personen tillhör!

Efter en timmes träning åkte jag direkt till ICA och köpte mig en stor påse romerska bågar, åååå vilken munorgasm det var att äta dem.

Ska försöka äta nyttigt oxå men såna här stunder gör ju livet värt att leva ; ).......

Till frukost brukar jag äta
* Yoghurt med flingor eller nötter
* Smuttie - youghurt, hallon + blåbär, banan, ägg, citron, cocos smör, super boost typ (spirulina)
* Havregryns gröt
* Kesella med nötter i

Middag:
Husmanskost

Kvällsmat "här kommer det syndiga då":
* Choklad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: