HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Det går upp och det går ner!

Kategori: Allmänt

Livskris ja d kan man nog kalla det just nu! Jag är inte den som lägger mig ner i första taget. Men nu har även lilla jag tappat orken, lusten och ja mig själv!
Tror inte det hjälper att vara hemma för att bli bättre. Men just nu måste jag hitta mig själv igen och ta reda på hur jag ska komma tillbaka. Göra upp mål helt enkelt för att må bra i vardagen.
Ja mår väl självklart oxå bra, eftersom jag har världens finaste killar i mitt liv! Men tyvärr tillbringar jag mer tid på jobbet än vad jag får umgås med dem. Och jobbet är inte en bra plats för mig just nu!!!
Jag vet att ja är väldigt öppen med mitt liv, men jag mår bra av att prata/skriva av mig och skäms inte för så mkt, då jag vet att ingen har det perfekt och alla har nedgångar såväl som uppgångar i livet.
Och ingen, absolut ingen som läser det här kan ju per text få sig en redig uppfattning hur mitt liv ser ut i verkligheten.

Ja lever mitt liv som jag vill, och det är bara en själv som kan ändra på det som man är mindre nöjd med, det tar bara lite tid. Mycket som inte är så lätt att styra över. Å den tiden det tar, tar olyckligtvis lite mer energi ifrån en! Men efter regn kommer solsken sägs det ju!

Ta hand om er!

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Åh så gott :)
    Såg du när mindy slog maria och maria slog tillbaka ännu hårdare. Jag skrattade rakt ut ^^

    2013-02-27 | 10:28:29
    Bloggadress: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: