HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

FRIDA IT IS

Kategori: Allmänt

Japp idag är det min namnsdag, det ska firas med ananas paj.
Jag har tagit ledigt till klockan 16.30 idag. Barnen har sportlov, dock ska dem till sin pappa idag 16.00. Men först ska vi åka lite skridskor.
Jag har haft extra kvalitets tid ett tag nu. Men nu kör vi på som vanligt igen, varannan vecka.

Igår kväll blev det träning. Å jag svettades på "älsker e´t" det ska kännas att man tränar, dock får jag inte träningsvärk längre och det gör mig lite besviken, det är ju kvittot på att man verkligen har tränat. Ändå har jag lagt på mer repetitioner och vikt. Springer längre, fortare och i uppförsbacke. Jaja tränar gör jag iaf!

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: