HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

2:a.....

Kategori: Allmänt

Idag var ingen rolig morgon, klockan ringde 04.30, ja kände mig redo för jobb, men helt plötsligt rinner det ner för benen som bara den. Andra missfallet inträffar!!!!
Ännu under dagen har jag inte låtit mig dras ner, kör förträning av det hela. Hemma blir jag och så ett tag framöver från jobb.
Hämtade mina älsklings pojkar idag, så här finns ingen tid att sörja.
Påét igen som alla säger! Ja är väl bara att vänta ut det igen och köra på! Har aldrig längtat så efter en graviditet som jag gör just nu!!!!

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Men usch, lider med er! Finns inget jag kan säga mer än att jag önskar er all lycka. Stor kram

    2013-02-25 | 20:36:28

Kommentera inlägget här: