HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

14/2

Kategori: Allmänt

I torsdags fick Tomas en godisbox med två biobiljetter i och fodralet var gjort av ett kort på oss!
Meningen var att överraska med en picknick nere i bubbelbad oxå! Men då dagen blev i kaos så blev inget redigt som ja ville!!!!
När jag skulle handla fick jag blackout och mindes inte koden! Så jag fick pinsamt lägga tillbaka allt!
Sedan fick Tomas åka och handla.
Har varit lite nere på sistone mkt nu!
# missfall
# jobbet suger
# min minsta pojk mår inte bra
# barnens pappa mår inte så bra
# denna månad är en skit månad rent ekonomiskt

Tänker mkt och detta göra tt jag glömmer bort små grejer. Men jag har en härlig familj å vänner å det är värt så mkt! Man måste tänka positivt, men det är svårt och man kan iinte lura sina känslor! Jobbet är det som suger mest energi nu, hugger tag i magen så fort ja går innanför grinden.

Iaf igår så körde vi 5 kamp med barnen de fick på sina rum hitta på en egen station/tävling, skit kul blev det. Sedan blev det kvällsfika hos mamma å pappa å lite sällskapsspel!

Idag är Felix sjuk så han å jag myser med film å godis de andra är å badar!!

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Tack snälla du är underbar <3

    Dom kallar denna månaden "vabruari" men jag tror vi kan kalla den för "skituari"

    2013-02-17 | 17:28:25
    Bloggadress: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: