HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Very Bad!

Kategori: Allmänt

Uppdatering på Fridas liv är rätt dålig nu! Kanske mest för att det just nu inte händer så mkt mer än det vanliga vardagsstresset! Lr vardags tristess som jag kallar det, ja blir lätt rastlös när det inte händer något roligt och spännande men ja är 30 år nu å har lärt mig att leva med det och styra över det! Missförstå mig rätt ja gillar vardag! Men vem gillar inte lite glimtar av gott och blandat i vardagen oxå! Inte bara jobb, barn, hem, laga mat om och om igen dag in och dag ut! Det lilla extra då och då unna sig ett restaurangbesök, nya kläder, hotell vistelse, bowling, picknick ja osv!!! Men just nu är det inget sånt bara vardag! Hålla ordning i familjen ; )!

Nu söndags vardag i soffa!

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: