HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Ta mig ur gotte träsket!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte redigt men på sista tiden har jag bara vräkt i mig onyttigt, både mat och godis.
På jobbet sitter jag och äter Nutella, och egentligen mår jag så dåligt när ja vet att jag sitter och vräker i mig sån skit. För det känns verkligen från topp till tå när jag slarvat med maten.
Men jag lyckas inte ta mig ur det. Vart ska jag börja!

I 3 veckors tid har jag faktiskt varit duktig med springandet, men när regnet kom dog min motivation. JAG MÅSTE KÖPA MIG ETT LÖPBAND, för det är dags att ta tag i livet, man mår ju så mycket bättre när man vet att man äter bra och rör på sig!

För jag har inhandlat en hel del nya tränings kläder, som jag bara väntar på att få använda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: