HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Ringo Star

Kategori: Allmänt

Ja så heter han vår vovve. Han var redan döpt när vi köpte honom, men vi kom aldrig på något annat så det förblev Ringo.

Förra året 2011 på Felix födelsedag 8:e april. Fick jag mot all förtvivlan avliva min kära hund Mio som varit med mig i 10 år i vått och torrt.

Trodde efter det att jag aldrig igen skulle få mig en så lydig hund. Men ack så fel jag hade. Ringo är så otroligt duktig.
Går utan koppel, bryr sig inte ett dugg om andra hundar då eller när han är på trädgården, där han har all möjlighet att springa ut om han skulle vilja.
Är vi borta så finner han sig snabbt till ro och lägger sig i närheten av Tomas och mig.
Ja precis så ja vill ha en hund, 100% fungerande vardagslydnad, lydnad på bruksplan eller en cirkus hund är inget jag strävar efter.

Bara hoppas det håller i sig, men vi kämpar på med ledar övningar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: