HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Lax

Kategori: Allmänt

Någon som har något gott och smidigt recept på Lax?
Älskar Lax, skulle kunna äta det varje dag om jag hade fantasi till nya recept!
 
På torsdag blir det Västervik. Ska kolla upp varför jag spottar blod och har svårt att svälja och svårt att andas vid ansträngning. Jag tror att det är överansträngning av rösten, och att ett kärl spruckit eftersom jag har svårt att göra mig hörd när det är hög ljudnivå runt omkring. Och får extrem halsont när jag har pratat på jobbet.
Har alltid haft det här problem, men innan var det mest bara när man var ute på fest som man inte hördes och det kunde jag leva med.
Men eftersom jag jobbar på en industri där man är 90 procent av sin tid ; ) så har det blivit mer påtagligt och ett stort problem för mig. Så det får vi kolla upp!
 
Ha en bra dag och ta hand om er, för mig är det sista natt passet sedan ledig en vecka, med barnen, härligt, super härligt!

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Lax med pestotäcke eller lax med ett täcke av fetaostkräm och soltorkade tomater är nog mina favoriter nu. Både helst med klyftpotatis, antingen vanlig eller sötpotatis. Inga recept direkt men busenkelt!

    Svar: Låter jätte gott, blir att testa framöver!
    Frida

    2012-09-12 | 18:52:09
  • Linnea säger:

    Lax med fetaosttäcke (blandas med crème fraîche och italiensk salladskrydda) i ugn serveras med wokgrönsaker, bara lägg allt i en form! Världens godaste mat:D

    Svar: Oj lät gott...!
    Frida

    2012-09-19 | 13:32:17

Kommentera inlägget här: