HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Det är dags för Fredags mys!

Kategori: Allmänt

Igår var det massa mys på kortaste möjliga vis, jag och Tomas har inte setts så mycket denna vecka och idag åker han till Sthlm för att springa, så en timma hade vi på oss att ägna varandra igår innan jag började natt passet......
Å eftersom jag jobbat natt så skickades han och hans son iväg här på morgon kvisten vid 07.00 när jag kom hem för att sova, skär i hjärtat men jag kan inte sova när barnen styr här hemma, och vem vill ha en trött Frida, ingen här hemma iaf. Och för den delen så har Tomas envisats om att detta är det bästa! <3....... Vårat liv vårat beslut!
1 gång i månaden måste tilläggas att det handlar om! Och han åker till sin mor & far där det inte är annat än uppassning å mat så där trivs de båda två kan jag lova!

Nu har jag iaf hämtat mina barn och handlat lite gott inför mys kvällen. Min minsting är förskyld så film och gott passar perfekt idag!
På söndag ses Tomas och jag igen, längtar redan! Härom dagen fick jag en ros när jag kom hem från jobbet, där det stod: ÄLskar dig Frida, Du Är Mitt Allt. Och idag när jag vaknade så hittade jag texten Jag Älskar Dig Frida, på vägen i köket, ja vi håller på att tapetsera så han får kladda där....
Han är så fin min Tomas! Och jag med hoppas jag eftersom jag får såna här grejer titt som tätt måste jag ju göra något rätt ; ).................
 
Ha en bra helg alla härliga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: