HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Back....

Kategori: Allmänt

Ja då var friveckan slut och skiftet i full rulle.
Första november byter vi skift ännu en gång. Ja på mitt jobb byts det skiftgång var och varannan månad, för mig 7:e gången.
Bara att finna sig i tyvärr. Himla rörigt är det på den platsen, och ja hela ledningen skulle väl behöva smörjas!!!
Nu blir det iaf två skift istället för 4 skift. Vilket innebär 6-14 och
14-22. Om inte min och min kollegas önskan slår in.

Idag är det sista natten barnen är här, hoppas på bowling ikväll om det finns bana, lite torsdags mys så här sista kvällen. Tomas får ägna sig åt att lägga golvet färdigt här hemma så att jag sedan kan ställa in det nya matsals bordet.

På söndag kommer Tina och hjälper oss att tapetsera. Och imorgon åker vi till IKEA för att köpa följande:

* Kommod
* Vägg plattor
* Badrumsspegel
* Bänkskiva
* Induktions häll

Sedan inväntar vi vår nya kyl och inbyggnads ugn i svart!!!!!

Bilder kommer!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: