HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

MYS!!!!

Kategori: Allmänt

Höstmys med spa!

 

När hösten har kommit till vår kära västkust välkomnar vi er in i värmen med upplevelser från hela världen. 

 

Prisexempel:

månd-torsd från 995 kr/person (del i dubbelrum)

fred-lördag 1595 kr/person (del i dubelrum).

 

IVORY

Ni välkomnas med en introduktion om Er vistelse i The Retreat Club, för att sedan ledas in i vår upplevelsedel. Där får du i en och en halv timme ta del av sparitualer från hela världen. Här gör ni behandlingar på varandra (retreat yourself), allt från fotbad, basturitual, Hamam, Rasul, isskrubb till en oljebehandling.

I detta paket ingår också en totalavkoppling i vårt eldrelaxrum. Där ligger du i en skön säng med en enorm öppen spis framför dig och bara låter tankarna flyga iväg. Avslutningsvis njuter Ni av den varma poolen, som har en överväldigande utsikt mot havet. Låt havets vågstänk slå mot ditt ansikte när du ligger i 38 gradigt vatten. 

Detta paket tar ca 3,5 tim.

 

I paketet ingår förutom spapaket Ivory även övernattning, 3-rätters middag samt vår fantastiska frukost.

 

Varmt välkomna

Vännerna på stranden.

 

Låter inte fy skam va kära läsare. Detta är mitt nästa mål att göra med älsklingen. Men först väntar vi in vår vistelse i Stockholm den 1 december då vi ska njuta av musikalen Dirty Dancing.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det var det kristoffer och jag var
    iväg på :)

    Svar: Ja det var nästan det jag trodde, såg himla skönt ut, dit ska jag bara åka framöver!!! MYS!!!
    Frida

    2012-10-30 | 12:11:10
    Bloggadress: http://Dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: