HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Run Forrest Run!

Kategori: Allmänt

HujjedaMej va hurtig jag var idag då. Precis hekommen från jobbet tar jag på mig spring outfiten och ger mig ut å springer å springer å springer 8 hela km! Me and my dog!
 
Redigt skönt så ikväll ska det ätas godis! Hmm för det gör jag/vi ju inte varje dag ; )!!!!
 
Redigt skit tråkigt på jobbet nu med så jag behöver pepp pepp, det sägs ju att bara man själv kan ändra på sin livssituation. Man fan inte så lätt.
Har ju fast jobb = Tryggt, Bra kollegor = Tryggt, Fast inkomst = Tryggt. 
Så är det ju jobb kris på de flesta ställen just för tillfället. Så hur ska man bära sig åt?
Vill ju jobba inom Administration/inköp igen, men häromkring är det som att ropa in i en oändlig tom grop!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: