HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Face the fact!

Kategori: Allmänt

Idag har jag inhandlat en massa bra "grejer" till min hy! Dels för att jag tycker hudvård är väldigt intressant!
JA en gång i tiden ville jag faktiskt jobba med spa-behandlingar. Det visste ni inte om mig va ; )!
 
Dessa produkter nedan har jag iaf klickat hem idag! Med förhoppning att jag för en gångs skull ska
bli vacker ; )!!!!
Detta med skift gång tar verkligen ut sin rätt på min hud. Å stressen att inte veta, och sen en 5-år trotsig son på det, en 6 månaders valp och renovering i hemmet. Fullt upp här på Granvägen, men självklart klarar jag/vi detta då vi har varandra Tomas och jag! 
 
Idag ska jag även ta på mig mina "spring" kläder och ge mig ut i det tråkiga vädret. Jag har fri vecka tillsammans med barnen. Idag har jag även en sjuk pojk hemma från skolan. 
I lördags var vi i Boda Borg och roade oss, mina systerbarn var även med. Men tyvärr efter halva tiden blev min pojk dålig fick svårt att andas, ont i bröstet och feber, så hem bar det. 
 
Köket börjar ta form, men i fredags hände det som inte fick hända, induktions hällen gick sönder. Så utan spis och ugn har vi stått, ganska frustrerande och DYRT! Så vi blir inte alls ledsna om vi blir hem bjudna på mat av någon ; )!
 
Någon som vet om man kan lackera köks luckor någonstans billigt?
 
Over and Out!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: