HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Jummy!

Kategori: Allmänt

Hinner visst inte blogga så mycket nu, har fullt upp med jobb, renovering, mamma och sambo rollerna!

Köket har iaf hunnit få nytt golv och nya väggar. Nu återstår bara, bänkskiva, väggplattor, häll, ugn och diskho! Sedan är det dags för toan att få ny dusch och ny kommod.

MEN idag skrev jag till älsklingen att det inte blir något mer jobb när han kommer hem idag, bara mys. Så jag ska överraska med ett upphällt skumbad, tända ljus, äppelkaka, film och en lite droppe vin, en sån här skön lill lördag. Imorgon går han på sin jour och jag jobbar EM så då syns vi inte på några dagar, så det är viktigt att ta till vara på den här dagen.
Häromdagen fick jag ett sånt fint sms från honom:
"Det pirrade i magen när jag såg dig nyss på jobbet, jag är så kär i dig Frida" stod det. Det är viktigt sånt där för att hålla glöden uppe!
Så när han kommer hem kommer ja ligga i badet och det kommer att vara pilar uppsatta när han kommer in genom dörren som han ska följa. <3 <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: