HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Dagens gnäll!

Kategori: Allmänt

Blev inget jobb idag, vrål värk i ryggen! Å jag åker inte till jobbet för att ta tag i en svinto som gör det värre!
Vi sitter nämligen och pustar bort färg, massa färg från våra servett maskiner, stora maskiner!
Å visst det går an, hellre städa än att bara sitta av timmarna!
Vi har ju tyvärr inget att köra! Men iaf jag har aldrig ont i ryggen, något jag varit befriad från hela livet, tills nu!!!
Fan vad besvärligt, värken känns ju hur man än rör sig!

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    sv: Den har jag hittat på bikbok. Men den är inte så lång som man tror. Man måste ha ett par brallor under om man inte vill visa rumpan ^^

    2012-10-20 | 11:22:04
    Bloggadress: http://dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: