HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Vilken vecka!

Kategori: Allmänt

Veckan började med trötthet som jag med en gång förstod skulle leda till förkylning!
Jag har fått för mig att sedan jag tog bort njuren så får min kropp arbeta extra mycket när jag blir sjuk och därmed min totala trötthet! Det är iaf en rejäl förkylning jag åkt på! Min näsa börjar bli röd och till helgen är det meningen att vi ska fira ett år med att åka till Stockholm å titta på Dirty dancing!

Till råga på allt har Tomas och jag haft en redig skit vecka, svårt att få ihop allt ibland! Tycker de som bloggar skriver väldigt lite om sina förhållanden, skulle va skönt ibland att få höra att andra oxå har problem, ja menar är det inte sånt som är äkta kärlek, att man rer ut problemen och är ännu närmare varann än innan!
Hörde idag på efter tio med Malou att folk idag skiljer sig för lätt pga att dem läser på bloggar mm om alla andras perfekta liv, så fort de inte känner perfektion själva ger de upp, det är skam idag att känna att man inte har lika mycket roligt att skriva om som ens bekanta!

Jag tycker dock att i ett normalt liv finns inget som är perfekt, och vad vore ett liv utan den mysiga stund när man precis blivit sams?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: