HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Utkast: Nov. 06, 2012

Kategori: Allmänt

I två dagar har det varit redigt kul på jobbet igen, man är sig själv igen även när man kommer hem, har en massa energi.
Gud vad jobbet påverkar en!

Igår hämtade jag barnen. Vi bakade hallon och blåbärs muffins
"Very Berry".
Idag åkte vi i mörkret till Gisseskalle och åt Lussebullar.
Gisseskalle är ett berg här i Storebro. Det var en rolig kamp för både barn, hund och vuxna att gå i mörkret. Redigt kul och spännande!

Nu bygger älskling kök, den stora pojken hjälper till, den lilla tittar på tv och jag har slängt mig i sängen för lite internet check!
Älskling ska strax ut och springa och jag ska ta mig en choklad kaka och kolla på Mannen som talar med hundar. Han behöver komma hit, idag har nämligen min "kära" vovve ätit sönder min dyra vinter jacka "grr"!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: