HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Sunday Morning!

Kategori: Allmänt

Skön söndag väntar, mycket mycket mys och gott ska här has.

Jag är inte ett dugg bakfull, ja vi var ju på parmiddag igår, kom hem ca halv tre. Jag drack 4 cider, 2 små öl och en teqila, men ja blir fasiken inte onykter!
Iaf klockan är nu 11.30, jag gick upp vid elva men älsklingen sover fortfarande, fast han va oxå rätt lagom rund under sulorna igår, men är visst ändå super trött.
Det var en mycket trevlig kväll igår med nya bekantskaper, god mat och spel och en hel del kvinnor mot män, män mot kvinnor attacker så man höll på att trilla av stolen = )!

Jag förstår inte varför jag är så otroligt dålig på att ta komplimanger ifrån min kära sambo, så fort han säger att jag är fin, så kläcker jag ut mig "haha ja visst". Kan ju inte vara roligt att ge komplimanger till en sån. Ska försöka sträcka på mig och säga TACK!!!!!

Ha nu en bra söndag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: