HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Snart är veckan slut!

Kategori: Allmänt

Idag var jag duktig och sprang en runda med hunden, var ett tag sedan nu så lite promenad emellanåt blev det. Intervall vill säga!

Fick gå hem tidigare idag från jobbet med, tog komp 2 timmar. Som ni förstått så har vi inte så mycket att göra för tillfället. Så vi tar lite komp då och då.

Väl hemma skrämde jag skiten ur älsklingen. Han visste inte om att jag kom hem tidigare så jag tänkte ut värsta grejen på vägen hem.
Ställde bilen en bit bort, gick fram till huset, där han satt i soffan och spelade hög musik, så då smög jag in i källardörren. Gick fram till huvud säkringen och gjorde så hela huset slocknade.
Där efter välte jag en pall med flit så att det small till.
Tomas satt nog kvar i soffan i mörkret 2 minuter, innan han vågade sig ner i källaren. Där hörde jag att han smög in i sovrummet där vi har ett baseball trä, fixade säkringen och smög upp igen.
Då smög jag fram och släckte säkringen ännu en gång.
Då harklade han fram sig meningarna uppifrån trappan:
"Vem är det? Kom fram! Gå ner Ringo (vår hund)!!!!!!
Ringo kom ner och jag springer in i tvätt rummet och smäller igen dörren, men kan inte hålla mig för skratt så jag avslöjar mig tillslut!
Elakt tycker ni, roligt tycker jag!!!!!!

Imorgon jobbar jag 12-18! Vet inte redigt vad som händer på kvällen efter jobb, får se om älskling hittat på något.
På lördag blir det iaf party hos Tomas bror och sambo. Trevligt var länge sedan man såg dem nu! Man isolerar sig lite när man jobbar skift, har barn varannan vecka och renoverar!
Ja dåligt samvete har man inte lite av, men men man får ta en dag i taget!!!!!

P.S. JA LÄNGTAR TILL JUL D..S.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: