HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Smärta!

Kategori: Allmänt

Träningsvärken är total men ack så skön, var länge sedan jag hade det. Å den simpla träningen är HOPPREP, tar otroligt mycket i vader och rumpa och svetten bara flödar, precis så som jag vill ha det!
Ska bara försöka hålla det varannan dag nu så att man kan bli nöjd över sin kropp igen!

Helgen har varit härlig på alla sätt och vis ( i torsdags hade dock Felix magsjuka, men peppar peppar ta i trä så har vi andra klarat oss), iaf igår var vi i skogen och lekte kurragömma och hade picknick. Idag har det varit innebandy match för Alexander och snart ska vi be ge oss till nya busfabriken med syster.

Sen blir det soff mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: