HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Sick!

Kategori: Allmänt

Idag lördag ligger jag med halsont och feber som smyger sig på. Trist då vi var bort bjudna till Tomas föräldrar idag. Men jag bara orkar inte. Snäll som han är tar han med alla barn, så jag får ta det lugnt. Imorgon är vi bjudna till mina föräldrar får se om vi orkar. Annars är det inte så mycket i livet som händer mer än jobb och hem! Varit skönt att jobba 6-14 hela denna vecka, lr skönt å skönt är det ju inte att gå upp så tidigt. Men att komma hem tidigt är super skönt familje mässigt! Har en massa planer på att inresa hemmet bilder kommer framöver. Ni kanske har märkt att jag tagit bort min FB, jo det ger inte mig något längre att vara medlem där. Jag tänker lägga den energin på mitt EGNA liv och mina nära och kära istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: