HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Happy 2012!

Kategori: Allmänt

Letar efter jul och nyårsklänning! Kanske denna ovan, har beställt hem några men ingen av dem sitter perfekt! Den ena är för liten, den andra för stor, den tredje för lång, den fjärde för kort, svårt det här med att vara fin vid jul!!!! Ligger hemma med pågående förkylning! Hoppas det blir bättre till helgen för då är det Dirty Dancing som gäller! Denna höst har verkligen varit ett förkylnings år för mig och min familj! Hatar att vara borta från jobbet pga VAB och sjukdom ligger bara hemma med dåligt samvete, och saken görs ju inte bättre när jag är den enda som har småbarn och är insatt i att dem mer eller mindre är sjuka ofta! Fick hem mitt mobil skal med fack för kort, tack vare snygg Madde på jobbet, så himlans smart! ( Fast Turkost) !!!!

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Kul att du gillar det :)
    Krya på dig chili Frida !!

    2012-11-28 | 09:26:11
    Bloggadress: http://Dolliblond.blogg.se

Kommentera inlägget här: