HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

DUBBEL MORAL!!!

Kategori: Allmänt

Syftet med att kolla upp folk på Facebook egentligen!

Kolla om det finns någon bättre, snyggare, roligare?
Vadan denna nyfikenhet på andras liv?
Facebook är bara ett ställe där folk har lättare att kunna bedra sina nära och kära!!!
Hålla koll på sina ex och hur deras liv fortlöper, så fort man loggar in ploppar texter och kort upp på det förflutna, varför kan inte vi människor bara ägna våran tid åt det nuvarande livet,
med dem vi lever ihop med och behöver inte ha kontakt med på facebook för att veta vad man har för sig om dagarna!

Facerbook har gjort att man tappar kontakten för att man läser allt om vännerna där, då behöver man aldrig ringa eller träffas på en fika för att "snacka skit" om livet! För vad har man då att prata om, när allt skrivs på FB?

Men varför är man då själv bara tvungen att ha det????
Jo för jag känner verkligen som här ovan, men tar jag bort FB så känner jag mig utanför för att alla idag har kontakt där igenom!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: