HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Cykel fääst!

Kategori: Allmänt

Nu hemma efter en skön promenad med hund och man, trodde jag skulle hamna i soffan meddetsamma efter jobb idag, men icke sa picke. Vi har tagit en "lång" dusch, tagit en lång promenad, renoverat lite och slängt ihop en ananaspaj!

På lördag skulle älskling och jag vara med på cykel fest, men tyvärr är den inställd på grund av ett dödsfall i veckan, en kvinna i Storebro som omkom i en bilolycka.
Förstår att folk behöver sörja, men ändå lite trist då vi såg fram emot det här. Men blir något till våren istället.

Dock blir det en sväng till kusin Pierre och Madde där vi är 5 par som ska äta lite gott å spela spel.
På fredag blir det att hälsa på Tomas syster och man som fått bäbis.

Men nu ska jag gå och ta ut ananaspajen lagom till kvällens soffhäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: