HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Vill inte Gnabba!

Kategori: Allmänt

Ja vet inte, men igår innan jag åkte till jobbet så skottade JAG, men sen så snöade det mkt under dagen och när jag kom hem 22.30 så kom jag knappt in med bilen då det låg en snövall där och en massa snö på garage infarten och vid gången till dörren och på trappan!
Då tänkte jag snällt, jaja men då har nog Tomas haft fullt upp med jour och annat eftersom han inte hunnit ta det.

Det går snabbt att skotta hos oss, vi har inte så mkt yta.

Men när jag kommer in och frågar hur han har haft det idag och vad han gjort så svarar han, att han varit hos sina föräldrar någon timma, att han varit ute och sprungit och styrt lite med ugnen!
Då känner jag irritationen komma, men jag säger inget för jag vill verkligen inte bli någon som säger vad han ska göra med sin tid, jag vill inte att han ska känna att han måste och jag vill absolut inte bråka om såna här saker.
Men idag känner jag sån irritation över detta så jag bara måste skriva av mig. Hallå hade er gubbe varit ute å sprungit istället för att skotta fram garage infarten, skulle inte ni bli en gnutta "sura"???
Han sprang dagen innan oxå måst jag tillägga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: