HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Utkast: Dec. 18, 2012

Kategori: Allmänt

När jag skaffade blogg, ville inte jag va ännu en som skriver om guld å gröna skogar (säger man så? ), vi använder Frida ord, om ett spaceigt liv bara!
Hur bra det är i livet, vad man köper, vart man reser, vad man gör för roligt hela tiden!
Nej ingen har det perfekt, å ja menar perfekt skulle vara tråkigt!

Självklart har man motgångar i livet! Vi arbetar heltid samtidigt som vi ska ha en fin familj, ett fint hem, vara en fin vän och ha ett fint yttre!!!! Jävla mkt fint ska det va! Inte konstigt om man ibland har svårt att få ihop allt eller är trött då och då! Ja har det bra och är nöjd med livet! Ja har en fin sambo, fina barn och ett jobb! Men jag kan lova att emellanåt är livet allt annat än spaceigt! Men det är livets gång och jag skäms inte med att dela med mig om sånt! Jag är inte olycklig för att jag skriver om något jag stör mig på eller är trött på! Eller att Tomas å jag har det dåligt bara för att jag delger mina känslor ang saker vi gör eller inte gör, tvärtom jag har hittat mannen i mitt liv och att jag inte avgudar allt med honom är nog helt normalt! Vi är ju två helt olika individer!!! Perfekt är inte spaceigt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: