HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Utkast: Dec. 13, 2012

Kategori: Allmänt

Igår var jag lite kärleks "sur" idag är allt sånt borta. Älskling och jag har varit och tittat på ett större hus. Det var mkt blandade känslor nedre våningen var mysig medan övre våningen var väldigt konstig planerad! Iaf väldigt mkt att göra om det skulle vara av intresse, dock kanske vi kan få det billigt! Vi får helt enkelt tänka lite på det! Tycker vi börjat få det mysigt här hemma, men visst ytan är lite för liten för oss när vi är fem, men egentligen är det bara varannan vecka och det finns potential att göra om här hemma ännu mer oxå!! Idag är det Lucia, tyvärr missar jag barnens Luciafirande i skola å dagis då jag jobbar 14-22. Hoppas det blir lite lusse fika på jobbet! Imorgon är det fredag och då ska jag ha en liten tjej kväll med stört sköna Tina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: