HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Som man bäddar får man ligga!

Kategori: Allmänt

Hade en hel skön dag med älsklingen igår, Twilight är ju bara såååå bra! Hände något hela tiden, kom på mig själv med att klämma Tomas hand lite hårt då och då!
Julklapparna är färdiga, har några kvar till julklapps spelet som vi ska köra. När vi kom hem bara myste vi med lite vin och korkade även upp en champagne flaska som blev över när jag fyllde 30 år!
Å så spelade vi "Monogamy"!!!!!

NU tittar jag på Så mycket bättre. Miss Li är ju bara så begåvad vilken röst. Duett med Olle " Som man bäddar får man ligga". Dom orden ska jag ha med mig! Men faktiskt så har jag bäddat redigt bra i ett års tid nu och tänker fortsätta med det, idag är jag äldre och klokare och "the past" har lärt mig en hel del och jag tror att allt verkligen var meningen för att jag skulle lära mig viktiga saker att ta med mig i framtiden!

Idag ska jag ta fram tomtarna och ha en redig stor städning. Skulle ha träffat Therese Bogren idag, men kom saker emellan för henne, så vi tar det i veckan. Va alldeles för länge sedan, har inte sett hennes pojke som hon fick i somras!!!

Tomas är och springer och sedan blir det nog lite fix för honom i köket. Å jag ska fundera ut någon smaskig söndags mat!

Puss och Kram alla Fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: