HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Näst sista dagen på 2012!

Kategori: Allmänt

2012 var ett redigt bra år för mig. Allt föll på plats och jag hittade nya vänner, jobb och kärleken. 2013:s nyårslöfte blir samma som förra årets och året innan osv. Träna mera och sluta bita på naglarna. Någon som är sugen att gå på Boxing med mig i Hultsfred och börja spela squash? Idag har jag faktiskt hoppat hopprep igen, fan vad det ger, man blir svettig på direkten och jag brukar ha svårt för det. Tänkte ta med Tomas på en skidtur sedan om det går med tanke på att snön smälter. Tomas är och springer och jag tar mig en nyttig "smuttie". Igår va vi på bio "Hobbit" faktiskt redigt bra. Och handlade inför nyår. Vi har valt att bara vara hemma med barnen, göra 3 rätters och spela familjespel. Det blir räk cocktail, smördegsinbakad fläskfilé och kladdig kladdkaka med grädde och bär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: