HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Lucia!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag slänga in handduken! Är så trött! Älsklingen å jag brukar vara i säng runt 22- tiden, jo d är faktiskt sant även på helgen! Oftast kollar vi ju på tv i från sängen, men det går snabbt tills vi somnar in. Så runt elva tiden brukar vi sova! Lite pensionärs varning kanske men jag tycker det är skönt att komma i säng tidigt, nyår blir en utmaning hi hi!
Idag har vi iaf hunnit med lucia, kalas, julbak, hemmafix, kvällsmat och även uppfostrings bråk! Vissa av barnen har en tendens till att tro att de bestämmer precis allt här hemma! Men för allas trevnad så måste det bli slut på det, så det var bara på med det vuxna "pokerfacet".
Å så bra det blev tillslut!
Jaja nu är det go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: