HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Julgrans Race!

Kategori: Allmänt

Imorgon ska vi ge oss ut på julgrans jakt ( självklart på godkänd mark, min morfars). Här ska allt vara av äkta varan.

Idag har jag börjat måla våra innerdörrar, så nu har vi helt öppet på toan, så inga hemligheter här inte, dags att vara öppna för varandra....Nej då skämt å sido vi har en toa till som vi får använda tills dörren blivit färdig. Men gu så smidigt, vit lack färg för 80 spänn på Jem & Fix, billigt och bra och dörrarna ser ut som nya.

Imorgon ska vi även ut och trängas med alla andra som ska julhandla mat!
Letade efter glitter, tjockt glitter rött och guld till julgranen, men det finns ju ingenstans i stan, var kan man hitta sånt?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: