HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

2012

Kategori: Allmänt

In i det sista 2011 och in i det första av 2012 hittade jag och min Tomas varandra.

* 2012 firades med en nyårs kryssning en spännande sådan eftersom vi faktiskt bara hade känt varandra knappt en månad. Men ändå bar det iväg med buss till Sthlm och på en stor båt. Där vi blev ännu mer kära i varandra.

* Januari bestod av många kärleks dagar.

* 14 februari fick jag ett blombud och fick höra "Jag älskar dig" av Tomas för första gången.

* Mars fyllde min stora pojk 9 bast. Tomas och jag blev sambo. Vi hade en skit rolig ute kväll med kollegorna på servett avdelningen. Tomas och jag såg Takida på Metropol. Jag fick fast jobb.

* April min lilla pojk fyllde 5 år. Vi gjorde en massa härliga utflykter i grottor och berg.

Maj: Vi köpte våra två fina bilar som vi är super nöjda med. Vi hämtade valpen Ringo. Jag var på möhippa för en barndomsvän, flög i ett litet flygplan för första gången.

Sommaren: Jag gjorde min första tatuering. Vi var på bröllop midsommardagen. JAG FYLLDE 30 år och fick världens finaste dag av min Tomas. Jag hade 30 års fest med goa människor. Jag fick en båt av min kära familj. Vi var i Nyköping och åt glass. Vi åkte bastuflotte. Tina och jag var i Visby. Vi åkte till Legoland med barnen. Vi var i den heta staden NEW YORK.
Vi campade i Oskarhamn, där jag fick mitt första utbrott barn överallt, stim stim och stim och vi började visa våra " true Colours" för varandra. Överlevde det och blev ännu kärare i varandra. Fick ihop familjen och vande oss att leva med varandra.

Hösten: Började att renovera vårt hem. Vi fick göra oss av med Ringo pga mina hela tiden ändrade arbetstider. Bestämde oss för en väldigt viktig sak. Fick nyheten att min kära vän ska ha barn i sommar.

Ja och en jävla massa andra saker som jag inte kommer på just för tillfället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: