HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Vart ska d sluta...

Kategori: Allmänt

Ja för två år sedan opererade jag bort min högra njure som var urfunktion. Efter mkt om och men.
I maj i år fick jag remiss om att gå te vårdcetralen för prover, för att se att allt är ok. 1 månad efter fick jag ett brev om att min vänstra njures funktion ligger precis över normal gränsen, så därför kompletterar dem med en ultraljudsundersökning. Så nästa vecka ska jag dit. Jag är verkligen skit trött på detta och rädd om inte annat.
Jag vill inte gå i dialys lr dö.
Får väl hoppas att någon där ute har en passande njure om det skulle visa sig att den jag har kvar är dålig....Allt löser väl sig tillslut....
Något jag måste göra är att lägga om min kost, för den är a och o.
Ska även göra en rensning av min kropp om en vecka. Jag tror att det är all mitt choklad ätande som bidragit till detta.



www.halsosidorna.se = En bra sida om hälsa och kost..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: