HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

FiskeLycka..!

Kategori: Allmänt

Det finns inget annat min son tjater om än att få Fiska, det är verkligen det bästa han vet...Vi fråga va han ville göra åka till Ölandsdjurpark eller Skaras Sommarland. Nä jag vill åka och fiska svarade han...Så igår kväll blev det en fiske tur med båten.....



Här kommer även lite kort ifrån Midsommar:







 Och Frida dagen efter, blev väckta vid 05.00 av Felix, la mig vid 02.00.....Gick upp vid 15.00....Med andra ord så drack jag och Ted var nykter.....Frida mådde illa och skulle ta sig ut ur husvagnen men kom inte ut då resesängen stod i vägen, Frida tog då en påse och spydde i..Dagen efter visade d sig vara vår kasse med all mat i.....Jaja d finns de som gjort värre saker här i världen...Det ordnade sig ändå då svärmor hade så d räckte te oss med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: