HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

What a beautiful day...!

Kategori: Allmänt










Detta blev resultatet av en dag i Söderköping där den populära glassen finns. Dessa 3 glassar gick på ca 300 kr....Men det var verkligen värt varenda öre.....Sitta och äta glass och njuta över Göta kanals utsikt....Ovan ser ni kön man fick ställa sig i för att vänta på dessa monster glassar....ca en timme, men det var oxå värt det....Rekommenderas.......Funderar på att öppna ett liknande ställe i Vimmerby, men jag kom på att jag kan inte göra de där glassarna som serverades, det fanns verkligen glassar av olika slag......

Kommentarer

  • Anne säger:

    Åh, men då kanske ni såg papsen och hans sambo? Dom skulle också dit nämligen :)

    2008-07-15 | 21:38:33
    Bloggadress: http://enna.webb.se

Kommentera inlägget här: