HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Summertime!?!?

Kategori: Allmänt

Idag blev d ännu en tur ner till Mor & Fars husvagn, dem var där själva, så skönt kan man ta d lugnt, barnen blir uppassade och jag blir servad på mat mm.....

Det har varit finare väder denna vecka men det duger inte för mig, ja vill ha varmare, så att man kan ligga på stranden nån gång oxå...
Nästa vecka fyller Mr T 25 år då åker vi iväg på dem hemliga äventyret med svärföräldrar, mina föräldrar och syskonen, ska bli spännande att se om de kommer tycka d ä "roovligt".......Dem har försökt nu ett bra tag på att gissa va d kan vara....

Otäckt d där på Liseberg oxå, ja som ville åka Rainbow m Alexander när vi var, men han fick inte d, å ja kunde inte fatta varför han fick åka Twister men inte Rainbow....Ja ja d bådar inte gott för Liseberg, har d inte varit lite väl mkt nu på korta mellanrum.....Bättre säkerhet åt kunderna tack....Tänk egentligen att man sätter sig i alla dessa karuseller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: