HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Party Time!

Kategori: Allmänt

Idag fyller systra mis dotter 6 år, bidde kalas. Huset var fullt....Träffade Tina H en gammal vän till en vän, som flyttat tebax te Silverdalen och som syrran och Roy umgås med. Kände inte igen henne, det tog ett tag innan jag fattade galoppen.....
Annars var Roger, Camilla å Kevin där flickorna va inte m, Morten, Lina & Dottra Ronja, Mor & Far, Vi, Morfar och så Tina m hennes två barn....
Det är så skönt att vi alla kan umgås efter alla bravader som vi genomgått, men d är överstruket och nu känns d super bra ifrån alla parter det känns verkligen....

Ikväll fick vi ett plötsligt infall av att skaffa barnvakt, då Frida är på G, men vet inte redigt för vad ännu......Finns ju ingen som är på impuls infall numera....Alla har ju sitt liksom.....Så tråkigt att allt måste planeras innan....

Men d blir nog bra tillslut.....

Trevlig helg på er!

Vecka 31 börjar jag jobba, pirrigt värre!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kul att träffa Tina va?! jag har hört att hon flyttat hit men inte sett henne.. hemlisen är att jag bestyällt en Kelpie =) tänkt om och vill ha en valp..

    2008-07-20 | 11:43:04
    Bloggadress: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: