HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Make a living out of life...!

Kategori: Allmänt

Just d har glömt att nämna hur det gick då läkaren skulle ringa i måndags angående mitt njurfunktions test på den jag har kvar....

Jag hade förberett mig väl på en massa frågor som jag bör få svar på vid det här laget.....Jag känner att jag år 2005 då jag tog bort min högra njure, bara blev opererad sen hemskickad....
Ja först så började han med att berätta att njurfunktionen låg på 98% vilket är jätte bra, å jag kände mig lättad.....
Ja frågade vad njurfunktionen ska ligga på, men det kunde han inte svara på då det är induviduellt, beroende på vikt och längd....

Sen bredde jag på och frågade om jag räknas som njursjuk då jag för ett tag sedan köpte "berocca" vitamin tillskott på apoteket, där det stod att njursjuka bör inte äta det. Till svar fick jag, "nä men det ska nog inte vara några problem. Ja frågade om dietiest då jag hört att kosten är oerhört viktig för en människa med en njure, fick till svar "Ja men det är den ju för alla.....Å så fortsatte svaren lite tvetydiga......
Jag tror att denna läkare inte var så kunnig inom detta område och jag känner att jag fortfarande inte fått lugnande 100 procentiga rätta svar....Men enligt honom kunde man leva som vanligt....Så dä tänker jag göra.
Ted gnäller dock på mig om mitt stora choklad ätande. Då en person som har en njure har lättare att få diabeters och får man det så kan den njuren man har kollapsa fortare.....

But i am trying to get out and make a god living of my life and my health.......

 Sex lr Choklad.....!!!! Varför inte Kombinera!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: