HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Höga hästar är inget jag klarar av....

Kategori: Allmänt

Har för övrigt kanske fått ett jobb....Men jag vet inte om jag klarar av det.....Varför ska självförtoendet få förstöra för mig jämt....
Jag ska provjobba som butiksbiträde på ett nyöppnat ställe i Vimmerby, men jag är inte så haj på produkterna, men VD:n sa att man lär sig efterhand, dä är inga problem.....
Ok tyckte jag detta klarar jag av...Men så inatt har jag varit sömnlös pga detta. Jag tror jämt att jag ska göra bort mig. Hur ska jag kunna bidra om ja inte kan något om produkterna, kunderna kommer bli rasande lr iaf irriterade....
Jag har höga krav på mig själv., inte höga utan sky höga...Vill kunna allt, hatar om folk stör sig........
Fast själva kruxet är nog att det ligger i stan där man känner var och varannan som kliver in i butiken, annars hade jag nog inte brytt mig.....Det är så att jag får för mig att folk tycker en massa om mig.....Hör röster i huvudet....."Men vad gör hon här om hon inte klarar av jobbet, ja det är ju hon Teds tjej" osv osv......Tänker så negativt man bara kan om sig själv sen tror jag att det är så.......I think i need help......

 Så skulle jag vilja känna, "fuck you ja bryr mig inte".....

Kommentarer

  • Emma säger:

    coola bilder =)



    Klart du klarar jobbet! Man kan ju inte allt på en gång, men du kan ju lära dig ju.. Sen är det faktiskt aldrig fel att ta hjälp av någon heller.. jag har ju kommit långt i min kräkfobi ju.. kan vara värt ett försök i alla fall. Kram

    2008-07-12 | 20:19:05
    Bloggadress: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: