HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Fast and furious....

Kategori: Allmänt

Väntar på sommaren, är det så att man ska sitta inne hela denna sommaren oxå å försöka sysselsätta två rastlösa barn och mig själv.....På schemat början av denna vecka blev d bullbak kanelbullar, tisdag busfabriken och idag bullbak Pariserbullar......imörra vet jag inte kanske skulle ta å baka lite kaker när ja ändå är igång....Lr ta å hälsa på Bogren som fått en bäbis.....
På fredag blir d iaf grillfest, så jag hoppas på lite finare väder.....

Usch d är så mkt man vill på sommaren som inte hinns med.....Ordna å styra d tycker jag är så skoj, ja har så många ideér....Men sen blir de aldrig av då tiden inte hinns med......
Tina och jag pratade iaf om att tillbringa våra liv på ett spa inom en snart framtid en spaweekend, gud så skönt......
Sen skulle ja vilja ordna en stor kräftskiva m symötes tanterna å respektive.....
Sanna, jag och Malin skulle ju ha en tjejkväll m egen kock å sexparty....
Jag, Ted, Crille å Therese skulle ju ta en kanottur.....

Lite ja har inplanerat:
Fredag grillfest
21:e  till 22:e juli hemlig resa som jag ordnat med Ted, hans familj och min familj, Ted fyller 25 år då....
2:e augusti Möhippa
v32 husvagns semester Öland




Kommentarer


Kommentera inlägget här: