HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Were will I be!

Kategori: Allmänt

Usch vad dålig jag är på att blogga. Får nästan dåligt samvete av detta bloggandet. Funderar på att sluta redan, IGEN. Ja när d är nog inget för mig. Har nog inget spännande att bidra med.

Just nu känner jag för att flytta hemåt till. Ja inte för att jag saknar själva stället, men att umgås oftare med mina barndomsvänner. Här flyttar ju alla, Ronja och Anna blir kvar i sthlm. Teza och Nina har endast intresse för att skaka loss på helgerna, vilket jag förstår eftersom de är singlar. Emma har fullt upp med pluggandet.
Nä vi har inte samma intressen och inga av dessa har barn.

Jag som älskade att träna med hundar förr har nu tappat intresset helt. Och även att träna mig själv när jag inte har någon att träna med som puschar på en, de som jag går med nu ger ju upp efter nån enstaka gång. I Silverdalen var det lite mer sammanhållning på det hela. Kvällspromenader med hundarna mm. Ingen här har hund eller verkar vara intresserde av att gå långpromenader. Nä saknar d enormt!
Kunna ringa till Emma, Bogren eller Tina ska ni med på en promenad eller ska vi börja träna ihop, de har lite mer engamang. Men sen trivs jag ju ändå så bra här i Vimmerby. Nä Hultsfred gillar jag inte så värst "just the friends".
Å så finns d ju inga hus här heller, tror det är 3 till salu nu. Nä d blir nog inget med Hultsfreds planerna, Ted skulle vägra. Å som sagt vill jag ju trivas oxå. Vimmerby är prima lagom! Men d är lite tankar bara.

Gick för övrigt på Dansgympa i söndags, var redigt kul att få komma ut bland folk, men usch jag har nog blivit lite folkskygg. Hade ångest när jag skulle gå, men när jag väl var där så var d så skönt.

Tränade även på vårtat hemma gym igår. Var inte lika gnällig, tror ja.

Ikväll blir de jobb å de kommande dagarna 15.45-01.15.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh.. flytta hit vettja =) börja träna hund igen och gå promenader.. nära till hagadal med.. vore perfa om ni flyttade till hultan tycker jag! här finns massa hus =) Kram

    2008-01-15 | 18:01:52
    Bloggadress: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här: