HootChili

Det är framtiden jag är intresserad av, eftersom det är där jag kommer tillbringa resten av mitt liv!

Victora Beckham

Kategori: Allmänt

Igår sändes det ett program om Victoria Beckhams kropp, utseende mm.
Alltså hur tragiskt är det. Där hemma sitter det en massa tjejer som ser upp till henne.
Men jag tror att hon är mer än olycklig.
Precis som de flesta kändisar är. Herregud nu har det ju visat sig Mischa Barton tar droger.
Så sitter man där och avundas deras glamourösa liv.
Nä jag tror att vi inte har något att vara avunda på. I kändis världen är det bara tagedi efter tragedi.
Otrohet, droger, självmordsförsök, skilsmässa, anorexia,  you name it.
Å utseendet är ju ihopsatt utav extensions, silikon, make up som du inte har hört talas om. Ja de har ju dem bästa stylisterna.
Men visst är det spännande med kändisar och visst tar man efter frisyrer och stil. JA vill bara att vi alla tjejer behöver tro mer på oss själva, va nöjda med det vi har. You are beautiful!
Å visst händer alla de där tingen oss utanför kändisskapet oxå, bara att det inte står med i media.
Men nu har det visat sig att det är så många av de största stjärnorna som har en massa fuffens för sig.
Nicole hade anorexia och gick på droger, Brittan blev helt plötsligt psykiskt störd.
 Nä det där livet verkar inte vara paradiset för lycka!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: